tiistai 7. elokuuta 2012

Uusi blogi

Eli, mie ajattelin nyt aloittaa tämmösen kynsiblogin.
Mullahan on siis toinenkin blogi, joka on vauvablogi.
Nyt mie olen sitten hurahtanu kynsijuttuihin, enkä viitti koko ajan laittaa sinne vauvablogiin näitä mun kynsijuttuja. Pistin siis pystyyn kynsiblogin, jottei tarvitse suututtaa vauvablogin lukijoita kynsijutuilla;D

Kerron nyt kuitenkin lyhyesti itsestäni.
Olen siis 18-vuotias nuori äiti Kemistä. Mulla on puoltoista vuotias poika.
Kynsiä aloin lakkailemaan joskus muutamia vuosia sitten, sen takia että saisin lopetettua kynsien pureskelun.
Nyt lähiaikoina olen sitten alkanut laittamaan kynsiä enempi.
Eipä mulla tässä nyt muuta ole. Teen heti perään toisen postauksen johon laitan näitä mun jo aikasemmin tekemiä kynsiä, jne..:)
Ja tuolla sivussa on kaksi linkkiä: "kynsitarvikkeeni" ja "kynsilakkani", eli sieltä käykääs kurkkimassa jos kiinnostaa.. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti